Dieta i Trening. Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość.

 

Katarzyna Biłous

Dieta i trening

Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość

Silna wola i ciężki trening fizyczny nie wystarczą, by osiągać coraz lepsze wyniki na mecie. Aby maksymalnie wykorzystać swoje możliwości, zwiększyć wytrzymałość i wydolność organizmu, niezbędne jest właściwe paliwo, czyli odpowiednia dieta. Sposób odżywiania dostosowany do rodzaju aktywności fizycznej, potrzeb fizjologicznych oraz codziennych przyzwyczajeń ma ogromny wpływ na zdrowie, samopoczucie oraz sukcesy sportowe.

 

 

Dzięki lekturze książki poznasz zasady racjonalnego odżywiania sportowców wytrzymałościowych i ultrawytrzymałościowych, dowiesz się, w jaki sposób dostarczać organizmowi niezbędnej energii oraz co i w jakich ilościach jeść, zarówno przed treningiem, jak i w jego trakcie. Odkryjesz sprawdzone strategie żywieniowe maratończyków, ultramaratończyków i triatlonistów, istotne podczas startu w zawodach oraz regenerujące organizm po ich ukończeniu. Ponadto stworzysz indywidualny plan żywieniowy dostosowany do twoich potrzeb.

 

Dzięki poradnikowi:

  • dowiesz się, jaką rolę w diecie sportowca odgrywają węglowodany, białka, tłuszcze, witaminy i składniki mineralne
  • obliczysz zapotrzebowanie swojego organizmu na energię i składniki odżywcze
  • odkryjesz skuteczne sposoby na to, jak uniknąć odwodnienia i zakwaszenia organizmu
  • nauczysz się, jak rozsądnie zredukować tkankę tłuszczową oraz zyskać masę mięśniową
  • zdobędziesz wiedzę na temat podstawowych badań kontrolnych niezbędnych do rozpoczęcia aktywności fizycznej



Zamówienia z indywidualną dedykacją pod adresem: dietetyk@dietovita.pl

Koszt: 35 zł + koszt wysyłki

Dla zawodników i pacjentów 35 zł 30 zł