DIETA SPORTOWA | ODCHUDZANIE | DIETOTERAPIA

Współpraca z dietetykiem to realizacja TWOJEGO celu, niezależnie czy jest to osiągnięcie lepszych wyników sportowych, poprawa samopoczucia czy osiągnięcie niższej wagi. Od pierwszego spotkania tworzymy zespół, który ma Cię wspierać i mobilizować do działania. Podczas terapii stawiamy na szczerość i zaufanie. To Twoje zdrowie. I moja satysfakcja z Twoich sukcesów!


WAŻNE Schemat terapii żywieniowej dostosowywany jest za każdym razem do INDYWIDUALNYCH parametrów oraz zapotrzebowania. Rozpoczęcie diety wiąże się z koniecznością odbycia co najmniej 2 spotkań (pierwsze spotkanie + drugie spotkanie)!


  1. PIERWSZE SPOTKANIE (60 min.) – 120 zł
    – przyjdź na czczo/ 4h po ostatnim posiłku i napoju (pomiar składu ciała na wadze TANITA),
    – zabierz ze sobą wyniki badań laboratoryjnych z ostatnich 6 miesięcy. Jeśli ich nie masz – nic nie szkodzi,
    – przemyśl jak wygląda Twój zwyczajowy schemat dnia,
    – przemyśl czego nie lubisz/nie możesz jeść,
    – przemyśl co uwielbiasz jeść.
  2. DRUGIE SPOTKANIE (30 min.) – 250 zł
    – omawiamy wyniki wstępnej diagnostyki stanu odżywienia Twojego organizmu (niedobory i nadmiary witamin, składników mineralnych, innych makroskładników),
    – otrzymujesz indywidualny jadłospis obejmujący założenia ustalone podczas pierwszego spotkania (dieta redukcyjna/ sportowa/ stabilizacyjna /dietoterapia chorób),
    – jadłospis obejmuje 7 RÓŻNYCH schematów, które należy powtarzać co 3 dni (gotujesz raz na 3 dni!),
    – powtarzasz schematy przez 3-4 tygodnie, a nawet DŁUŻEJ jeśli jadłospisy Ci się nie znudziły.
  3. TRZECIE SPOTKANIE (30 min.) – 60 zł
    – widzimy się po 3-4 tygodniach od rozpoczęcia diety,
    – kontrolujemy postępy, dokonujemy pomiaru składu ciała,
    – weryfikujemy smaki i parametry jadłospisu względem podejmowanej aktywności fizycznej, trybu życia oraz stanu zdrowia,
    – 2 dni po trzecim spotkaniu otrzymujesz aktualizację jadłospisu + 2 NOWE schematy (łączenie 9 różnych jadłospisów).
  4. KOLEJNE SPOTKANIA KONTROLNE (30 min.) – 60 zł
    – kolejne kontrole postępów, po upływie 3-4 tygodni od poprzedniego spotkania.



SUPERKOMPENSACJA | SUPLEMENTACJA | REGENERACJA

Plan przygotowania do zawodów obejmuje 7 kolejnych dni (7 różnych jadłospisów), dostosowanych do aktualnych potrzeb:

1.-4. dzień – superkompensacja glikogenu

5. dzień – indywidualny plan suplementacji i nawadniania podczas zawodów

6.-7. dzień – jadłospisy regenerujące mikrouszkodzenia mięśni, poprawiające stan nawodnienia oraz ilość glikogenu w ciele.

 


WAŻNE 
Plan przygotowania do zawodów może być wykorzystywany wielokrotnie, przed każdymi zawodami (podobna intensywność i czas trwania).


Konsultacja PRZED ZAWODAMI – 150 zł

– przyjdź na czczo/ 4h po ostatnim posiłku i napoju (pomiar składu ciała na wadze TANITA),
– umów się minimum 10 dni przed startem (niezbędny czas do ułożenia indywidualnego planu przygotowania do zawodów),
– przygotuj listę suplementów, których smak akceptujesz (żele energetyczne, napoje izotoniczne),
– plan przygotowania do zawodów zostanie PRZESŁANY na podany przez Ciebie adres e-mail 2 dni po konsultacji.




PROMOCJE:

  1. kolejne PEŁNE jadłospisy (7 schematów) obejmuje zniżka minus 50% (250 zł 125 zł),
  2. plan przygotowania do zawodów dla osób na diecie 150 zł 100 zł,
  3. JEDNA dieta – 2 osoby – dostosowanie Twojego jadłospisu do drugiej osoby (pierwsze spotkanie 120 zł, drugie spotkanie 250 zł 125 zł).