Moduły Programu OPŻ

Z czego składa się OPŻ?OPŻ

OPŻ to kilkutygodniowy program, który uwzględnia 5 modułów:

  1. STABILIZACJA + TRENING ŻYWIENIOWY
  • stabilizacja masy oraz składu ciała poprzez dietę personalną (3/7/14 schematów dostosowanych do indywidualnego zapotrzebowania organizmu), z uwzględnieniem sportowego treningu żywieniowego pod ścisłą kontrolą dietetyka,
  • trwa od 5 tygodni poprzedzających tydzień, w którym odbywają się zawody. W tym czasie stosowana jest dieta, która pozwala ustabilizować masę i skład ciała.
  1. BEZPOŚREDNIE PRZYGOTOWANIE STARTOWE
  • bezpośrednie przygotowanie organizmu do zawodów: strategie wzmacniające, zwiększające wytrzymałość, poprawiające samopoczucie podczas startu, przyspieszające regenerację,
  • trwa od 6 dni poprzedzających dzień udziału w zawodach,
  1. INDYWIDUALNY SCHEMAT NAWADNIANIA I ŻYWIENIA
  • indywidualny plan suplementacji oraz nawadniania na dzień startu,
  • UWAGA: z uwagi na indywidualne podeście do każdego zawodnika, plan suplementacji układany jest po odbyciu treningu żywieniowego z modułu 1.
  1. REGENERACJA
  • 7-dniowy plan żywieniowy zapobiegający powstawaniu kontuzji, wspomagający regenerację mięśni, zapasów energii oraz wspierający powrót do równowagi wodno-elektrolitowej,
  • żywieniowy plan regeneracji wdrażany jest po ukończeniu zawodów (w dniu zawodów).
  1. POMIARY SKŁADU CIAŁA
  • kontrola zawartości tkanki tłuszczowej, ilości masy mięśniowej, zawartości wody oraz poziomu podstawowej przemiany materii podczas trwania całego programu OPŻ,
  • dokonywane podczas wizyt konsultacyjnych podczas trwania całego programu.

UWAGA – dostając materiały z modułu 2. i 4. można je powtarzać wielokrotnie bez żadnych opłat. W zależności od celu moduł 1. może być powtarzany (przy większej redukcji masy ciała, chęci ustabilizowania składu ciała). Moduł 3. różnić się będzie na zawodach odbiegających od siebie charakterem (np. jeśli ustalany jest pod maraton to podczas udziału w innych maratonach można go stosować, nie można go stosować podczas innych zawodów, np. w ultramaratonie).